Skolan!

Idag började inte så jättebra... Jag visste faktiskt att bussen gick 10 i men det klickade inte riktigt och sen när jag skulle kolla vilken tid bussen gick så kollade jag från sävast me ajg trodde att tvåan var en nia så jag missade bussen... Sen var jag tvungen att ta bussen som gick 9.22 och då skulle bussen vara framme i hermelinsparken kl.10... det betyder att jag blev 20-25 minuter sen... Menmen, bättre sent än aldrig eller? Iaf, missade typ 20 min på matteprovet men jag han klart iaf, sista uppgiften var seriöst omöjlig! Och jag glömde miniräknaren hemma så jag fick låna Sebastians miniräknare men det visade sig att det var Erikas kompis miniräknare :s a men iaf så då fick jag låna Elins och allt löste väll sig tillslut :D Fast okej det löste sig inte jag lät det vara hahaha :D Iaf, vi tre fyra ska jag till emmy och äta middag :) sen hem igen halv sju för att barnvakta åt elsa -.- hon klarar sig tidligen inte själv.., ska typ se en film då eller nå ;) Tror det blir Friends with benefits eller Poppers pingviner :) Nu blev det ett väldigt långt inlägg så bjuder på en bild ;)
xoxo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0