Lyckat skolfoto! :o

Okej, dan vi skulle fota oss så skulle det såklart regna, och ni har bildbevis på hur mitt hår blir när det regnar.... och när vi kom fram till bibloteket så var mitt hår BLÖTT! asså jag det var helt förstört! och sen så vart det våran tur att fota oss... Först individuellt och sen gruppbild... och jag har aldrig förut varit så nöjd över mitt individuella foto EVER! :o jag fick en chock typ haha :D Och gruppbilden blev inte jätteful men jag tkr inte om den :/ ska lägga upp en bild på det individuella fotot här ner ei inlägget men ska först skriva vad jag har gjort idag! :))
Idag har vi varit till Skelefte m skolan och tittat på hur man gör 3D filmer och specialeffekter typ ;) och jag har åkt typ 4h buss♥ men ska ta det från början ;)   :
Jag vaknade, drog ut telefonerna ur laddarna, gick upp, plattade håret sminkade mig och så, sn gick jag till datorn och skulle skicka över några låtar till telefonen så jag skulle kunna lyssna på musik på bussen, och när jag har skickat över alla låtar jag skulle skicka över så ska jag kolla hur mkt batteri jag har kvar... 43%...... kul liv, så jag har altså laddat min telefon HELA natten utan att den har laddat nå alls. Skitkul! hahhahaha nej. men iaf, då åt jag frukort och så, sen bestämde jag mig för att gå till bussen lite senare än vanligt, den skulle gå 07.02 och jag tänkte gå typ 5 i men jag gick 2 i, Och tror ni inte att jag ser bussen komma längst bort på vägen då!? Så då fick jag mig ett joggingpass, eller jag sprang hade jag joggat hade jag aldrig hunnit med bussen, inte för att det hade gjort något eftersom jag tydligen hoppade på bussen som skulle gå 06.55....... och jag hade bestämt med emmy någon dag innan att jag skulle åka med henne för hon brukar ta den bussen ;) och sen ringde jag Emmy, och vi kom fram till att jag hade tagit den tidiga bussen... så altså sprang jag i onödan... Sen fortsatte vi prata i telefon och när jag kom till sjukhuset fick jag en sjuk idé så jag hoppade av bussen där för att sen hoppa på samma buss som Emmy haha :D Men hennes buss var typ fortfarande i sävast när jag var vi sjukhuset ;) och sen blev jag kissnödig... och jag var lite tveksam om jag skulle hinna gå på toa men vi la på iaf och sen gick jag på toa och när jag var klar ringde jag upp henne igen :) och då stod jag ju där och väntade på Emmys buss haha :D Och sen kom Emmys buss, det fanns en tv där och sen började jag babbla på som vanligt och sen fick jag en tanke... Tänk om det hade hoppat upp ett ansikte i tv-rutan när vi satt och stirrade in i den och det jag vi hade skitit ner oss för tv.n var av! Och sen tittade jag inte nå mer på tv.n på den bussresan haha :D När vi kom fram till lule så följde jag med emmy in på hennes skola, lärkan, och satt där med henne ett tag ;) Sen gick jag upp till min skola och satte mig vid ett bord ;) Haha, allt jag har skrivit här ovanför har jag gjort innan klockan var 08.00. Eh, iaf, sen kom Matilda och då satt vi och typ pratade lite medans vi väntade på bussen vi skulle åka med till skelefte.. den var typ 20 minuter sen... Vi skulle ha åkt kvart över men vi åkte 25 över ;) Sen sov jag på bussen iprincip hela vägen till Skelefte sen avr vi där och lyssnade på massa människor och kolla på massa folk som hade lektioner ;) Sen åt vi och sen fick vi vara med i en tävling ;) Man kunde vinna sockar eller en t-shirt :) Men jag van inge haha :D iaf, sen blev det buss hem.. sov halva vägen tills musiken dog och sen lyckades jag hålla mig vaken på något sätt haha :D Sen när jag hoppade av den bussen var det dirr iväg till nästa, där jag träffade Lina! :D Haha ;) vi har så sjuka konversationer så det är inte sant och jag ska inte skriva om det för då kommer dehär inlägget bli 3x så långt som det är nu och det vill INGEN läsa haha :D eh, iaf nu är jag hemma och då har jag ingenting mer att skriva om :)) så slänger in lite bilder nu :)
den andra bilden blev typ dålig men;) aja
xoxo ♥

Kommentarer
Postat av: Emmy Johansson

Fyy fabian vilken snygg tjej !:D::D <3

2011-10-27 @ 17:40:17
URL: http://emmymalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Ellen wikberg<3!

sjukt fin!(:

2011-10-27 @ 18:14:33
URL: http://www.livetomellenwikberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0