Lördag 29/10-11

Idag ska jag inte göra så mycket på dan.. men jag måste hitta något läskigt att klä ut mig till för ja ska till johanna ;)) eller typ läskigt men jag tror att jag ska var hon i the addams family ;) Mortichia typ :s
så ser hon ut iaf :) A, men vet itne riktigt om det blir hon för jag har gjort ett par naglar som ör typ enormt långa så jag kanske blir spidercatwoman haha ;)) Jag har gjort röda naglar med spindelnät på så jag får väll jobba utifrån det ;)) Jag kanske bara slänger ihop något roligt? ;) Och typ målar lite spindelnät på mig haha :) Eh, äter frukost nu, fasr det blir väll lunch igentligen, sen ska jag vara hos Johanna vi 6 halv 7 :)) Så jag måste köpa godis och så också ;) Kanske kan hoppa av bussen typ i max och sen gå på ica och handla och sen vidare till johanna :) Eh, ja men nu ska jag duscha och fixa håret sen kanske jag bloggar mer när jag är klar! :)))
xoxo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0