Låååååååååångt haha ;)

Från Johannas blogg! :)
1. Vem är du? Emma Keisu
2. Attityd: Snäll, men är typ irriterad på det mesta haha
3. Ålder: 15, 16 på lördag :)
4. E-post: ja 
5. Hemsida: facebook, blogg.se, betapet, g-mail, twitter, we♥it, ja listan kan bli lång var gick med i iprincip allt när jag var yngre haha
6. Du kommer från: Boden
7. Du bor: Sävast
8. Ekonomi: ja?
9. Civilstatus: Singel 
10. Stjärntecken: Våg 
11. Mac eller PC? pc
12. 1024*768 eller 800*600? 1024*768
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? CHROME SKAREVA!!!
14. Din bästa egenskap: Eh.. jadu? 
15. Din sämsta egenskap: Är irriterad på de mesta
16. Husdjur: Apa, som heter Elsa AKA min lillasyster ;)
17. Familj: Mamma Pappa Elsa
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Men man kan ju inte välja en bara?
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Ögonen!
20. Jag sover: på sidan
21. Djur jag är lik: djur? ingen aning...
22. Tror du på något? ödet?
23. Frisyr: plattat eller uppsatt
24. Hårfärg: Svart
25. Ögonfärg: Mörkbrun skulle odm flesta säga men ajg tycker dom är ganska ljusa :o
26. Längd: 171.5
27. Vikt: 52?
28. Skostorlek: 39
29. Gillar: Haha, massor ;)
30. Ogillar: typ lika mycket ;))
31. Favoritmat: Det beror på vad det är för dag/väder
32. Favoritglass: Ben o Jerry Half baked
33. Favoritdessert: vet inte, haha ;)
34. Favoritpizza: Kebab!
35. Favoritdryck: coca-cola, champis, 
36. Gillar du godis? ja?
37. Isåfall vilken sort? Det mesta haha
38. Favoritdrink: -
39. Favoritfilm: twilight, new moon, eclipse, I am number 4, Jag saknar dig och typ fler som jag inte kommer på just nu ;)
40. Favoritdag: Fredag!
41. Favoritklädesplagg: Jeans!
42. Favoritbok: Om jag kunde drömma, När jag hör din röst, Ljudet av ditt hjärta, Jag saknar dig Jag saknar dig och typ fler ;)
43. Musiksmak: Eh.. TYP allt utom eriC sa-ade
44. Favoritdoft: Tjejer; Vanilla by Alyssa achley eller Lola by Marc Jacobs. Killar; Ferarri röda ;)
45. Favoritblomma: öh... den jag har som bakgrundsbild på datorn hemma vet dock inte vad den heter men kan lägga upp en bild längst ner i inlägget ;)
46. Öl eller vin? Öl
47. Liknar du en kändis? 118800? säger att jag liknar Leighton Meester
48. Senast köpta skiva: Eh, det var EMD för typ 2-3 år sen?
49. Senast film på bio: En dag
50. Bästa låten i världen: Stereo Hearts - Gym Class Heroes, Beautiful - Akon, och listan kan bli lång men det är väll dom som ligger högst upp :)
51. Senast lästa bok: Senaste boken jag läste ut hette Speak - if only i could find the words, men jag håller på att läsa The help nu :) 
52. Favoritförfattare: Stephenie Meyer? 
53. Skriver du dagbok? Jag bloggar ju right? ;)
54. Bästa årstiden: Vinter!
55. Älsklingsfärg: eh vet inte :s
56. Skulle aldrig ta på dig: Manchesterbyxor! USCH!
57. Vad ville du bli när du var liten? Delfinskötare typ? :s
58. Blev du det? haha nej ;)
59. Brinner för: bra fråga..
60. Sportbil eller familjebil? Sportbil, Lamborghini Sesto och Gallardo
61. Katt eller hund? Båda
62. Har du nån nojja? eh?
63. Fobier? Mörker, spindlar och "det okända" asså saker man itne vet vad det är typ :s
64. Deppig eller glad? glad!
65. Politiskt insatt? HAHAHAHAHAHAHAHA nej.
66. Värdesätter du ärlighet? ja!
67. Brukar du dra "vita lögner"? haha ganska ofta, typ "Har du några läxor?" "Nej......"
68. Är det okej med vita lögner? Om inte någon blir ledsen eller så så ja
69. Känner du en mytoman? jo
70. Har du pojkvän/flickvän? ne
71. Är du kär? nja men typ gillar någon? :)
72. Hur tidigt stiger du upp? Måndag och Fredag 07.40 Tisdag-Torsdag 06.15 Lördag och Söndag varierar
73. Är det bra eller dåligt? Dåligt, men kan itne precis klaga på måndag och fredag ;)
74. Vem/vilka vet mest om dig? Emmy Johanna Lisa :)
75. Gillar du att slåss? je
76. Vad har du på dig just nu? jeans t-shirt
77. Ikväll ska du: Plugga matte, facebook, sova
78. När var du senast riktigt full? dricker inte
79. Har du snott något under ditt liv? jo, 
80. Hur många handväskor äger du? 1
81. Hur många bilar har du/ din familj: 2
82. Hur många biologiska syskon har du? 1
83. Isåfall, vad heter de? Elsa
84. Hur många timmar sover du per natt? 7-8?
85. Vem är snyggast i världen? ehm, jadu.. Alex Pettyfer, Adam Brody, Channing Tatum mfmf.
86. Vad är du allergisk mot? linget typ
87. Ska du duscha idag? jo
88. Vad är det för veckodag? Onsdag
89. Vad är det för datum idag? 2011-10-19
90. Vad gör du nästa år? samma som i år gissar jag på 
91. Målar du naglarna? ja!
92. Vad luktar det hos dig just nu? Ingen aning är i skolan ;)
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? stan
94. Har du utländska föräldrar? Nej 
95. Gillar du att laga mat? jo men jag kan itne säga att det alltid blir gott haha :d
96. Märkeskläder eller secondhand? märkes!
97. Hur många par skor har du? ett...
98. Är du sexuellt frustrerad? Nej? 
99. Vem är snällast just nu? tomten!
100. Var har du ont? just nu någon muskel i underarmen...
101. Använder du hårspray: nä 
102. Kan du stå på händer?: jo men inte länge
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? Favoritsåpa?
104. Vänster eller högerhänt? Höger!
105. Favoritserie: Gossip girl, top model, oc, desperate housewifes, the big bang theory och säkert någon mer ;)
dehär är blomman ;)
Tumblr_lsx2wen1ic1qco0wbo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0