iiiiiihhhh! :D

Snart kommer Johanna hem! :D:D:D:D:D och btw du är min på fredag! :D ifall du läser dehär ;)) haha :D om du vill då ;) eh, gör inte så mkt just nu, har inga läxor eller så som ska vara klara i veckan så jag har ingenting jag behöver göra nu! :D typ överlycklig :d lämnar alla läxor och skit till lovet haha ;) det blir bio ikväll iaf! :) Ska m Chanelle :d vi ska se Huvudjägarna, har ingen aning om vad den handlar om haha :D Låter väll bra? men ja bio blir det iallafall :) åker med 5 bussen till lule och sen är jag väll hemma igen vi halv åttaåtta? sen blir det typ gå och sova? haha ;) ska upp 10 i sex imorgon :( måste va på skolann åtta för vi ska bussa till Skelefteå för att gå på LTU och kolla när dom programerar spel eller nå -.- ja, sen hem igen då och bara matte på fredag, låter kul ellerhur? ;) men då har jag en So uppgift som jag måste göra till v.45 En historiauppgift som också är till v.45 :( och säkert matte okcså men jag har ju en hel vecka på mig ;)))) ja nu blev det mycker tekst så jag ska väll sluta, jag måste se klart gossip girl avsnittet som jag började se på skolan, och jag fick inte se klart det för att NÅGON jag nämner inte namn, men det var stefan, som stände av alla datorer -.- Jag känner mig aningen irriterad på den där människan men ja life goes on lixom ;) ska börja se klart nu så bloggar mer sen! :)
bilder för att liva upp allt litegrann ;)
Ni får en bild på mig i ofixat hår :o haha ;)
xoxo ♥
Update, det var tydligen inte stefan det var wiliam ;) så han är jag en liten aning irriterad på haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0