25 min tills ja ska gå till bussen

Haha ;) Var bara tvungen, men erkänn fina bilder man hittade på blogg.se's startsida haha :D sitter iaf och dricker obo'y =D Ska snart borsta tänderna och sen typ sitta vi datorn tills jag kan gå till bussen :) Jag har lyckats he sönder mitt headset på något sätt så kan bar lyssna på låg musik i bussen idag :( Brukar igentligen ha så högt det går men :(( Iaf, idag nu i morse när jag skulle fixa håret så skulle jag ta höger hand över till vänster sida, och jag har inte så jättebra kontroll på mina händer/fötter/armar/ben osv. iaf så råkade jag klösa mig i ögat och sen tänte jag itne så mycket mer på det men efter jag har fixat klart håret och skulle gå och sminka mig så var det som en ljusljusröd liten bulle i ögat... Visst är jag misslyckad som människa haha ;))
xoxo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0