Jag bloggar dåligt jag vet...

Men det har varit ganska mycket nu och jag har bara inte haft tid :o menmen nu ska jag börja bättra mig! :) Igår var skitkul iaf! :d Jag fick sluta tidigare så jag missade ingenting av någon av filmerna! :D:D Typ Happyface! :D men när andra filmen började ta slut så gick tiden VÄÄÄLDIGT sakta... kändes som om det aldrig skulle ta slut! :o Menmen tillslut så slog dom på Breaking Dawn och ALLA blev knäpptysta! Ingen ens rörde på sig typ! Fast ajg kanske bara blev så inne i filmen att jag inte hörde alla andra haha :d | filmen var iaf väldigt rolig i början och blev lite mer tragisk och som ledsen ju längre det gick men det är den bästa film jag någonsin sett och om jag får för pappa ska jag och se den igen på fredag med lisa! :D Omfg! Nu är det bara 366 dagar kvar tills tvååan har premiär! Och jag vet ITNE hur jag ska göra för att tiden ska gå fortare! :"( Och Breaking Dawn kommer inte komma ut på DVD förän 12 MARS!? GUD SÅ SUR JAG ÄR! Den går på bio i ungefär 2-3 veckor och sen sla det dröja 4 månader innan filmen kommer!? :@ AH! Jag tycker dom skulle kunna släppa den typ den 1 Januari! Jajajajajaja, gud va jag tjatar ska inte skriva nå mer då blir det bara tråkigt att läsa haha, ehm, slänger in några bilder
1438838285_6_3svb_large
Bdsfront_large
Bd68_large
Breaking-dawn_large
New-moon-banner-robert-pattinson-21376668-460-200_large
314523_290135604337608_123804540970716_1136409_631743343_n_large
Download_large
det får räcka!
xoxo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0