Hade tänkt försöka mig på dehär ;))

1 - Tio fakta om mig
2 - En person jag vill träffa just nu
3 - Innehållet i min väska
4 - Mina mål/drömmar/önskningar
5 - En låt som får mig att gråta
6 - Typ av killar jag faller för
7 - Vad jag skulle göra om jag fick en miljon
8 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
9 - En bild på mig och min bästa vän/vänner
10 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig
11 - Någonting jag oroar mig för
12 - En bild på ett ställe jag varit på
13 - En bild på mig själv för ett år sen
14 - Någonting jag ångrar
15 - Min favoritårstid och varför
16 - En person jag vill byta liv med för en dag och varför
17 - Vad jag åt idag
18 - En bild på det jag köpte senast
19 - Min favoritfilm
20 - En bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu
21 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
22 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu
23 - Platser jag vill åka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0