Boy I see it in your eyes you're disappointed

Åh jag är så tråkig på att blogga jag vet! Men just nu händer det inget roligt :(( Haha! Fast Samhälls lektionen var skitkul! Orkar inte skriva allt :D eh, ligger efter i matten som vanligt då.. orkar inte göra mer matte nu! Gjorde ett tal det blev fel och vet inte hur jag ska göra! EXTREMT jobbigt! Hade tänkt se en del av Glee och kl.8 blir det NAVY CIS!!!!! :D:D:D:D:D JA MEN JUSTE!! :O fast det kan jag itne skriva idag ska skriva om det imorgon ist ;)) Har tänkt överraska @Emmy Johansson! ;)) HAHA! Oj vadå van vi facebook????? ;))) E, ja men ska se lite Glee nu så jag bloggar mer ikväll! :))
Tumblr_lv8mm2jbno1r30u4xo1_500_large
I'm still here bitches!

Kommentarer
Postat av: Johanna

VEM ÄR SNYGGINGEN PÅ BILDEN!? ;) ;) ;) ;) <3<3

2011-11-29 @ 22:21:12
URL: http://pepepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0