4 - Mina mål/drömmar/önskningar

Ja.. det var en bra fråga men jag vill ju så klart gå ut gymnasiet med så höga betyg jag kan få sen ska jag gå något pilot universitet någonstans, kommer mest troligt behöva flytta :/ Ja då ska jag bli polit som ni kanske har förstått, jobbar nog hos nå flygbolag tills jag skaffar ett eget typ? det beror på om jag orkar eller inte haha :D Sen ska jag träffa en bra kille och vi gifter oss och skaffar barn! Jag vill ha egna barn men just nu är jag mer åt adoptera hållet ;) jag ska flytta till Kalifornien och bo där, det är typ det jag vill mest av det jag har skrivit ;) haha :d jag har alltid vetal bo där men jag vet inte vart fast jag tror jag vill bo i NewPort Beach! Haha vadå bbesatt av O.C.???????? :D Jag hade velat vara en Victoria's Secret model! En sån som får gå med skitstora vingar! men men ska fika nu sen dra te bussen! Bloggar mer under dagen och när jag kommer hem! :)
3502753319_6d73c33b61_z_large
xoxo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0