Söndag,

idag har jag inte planerat något speciellt
ska väll packa till imorgon och tare lungt! ;)
har typ sträckt mig i vaden :(
i "Gastroenemius" ich "soleus" typ! :s haha :D
mamma tror det är träningsverk men det tror inte jag
för jag hade träningevärk i låren igår och det har blivit bättre
men vaden är nästan sämre idag! :o :'(
vet inte om jag kommer klara mig så bra på badet imorgon
men ajg kan ju iaf testa och se hur det går! ;)
bad iaf imorgon!
gissar på att det blir killar-killar och tjejer-tjejer
åker väll någon gång efter lunch och får sluta efter ;p
men jag vet inte jag gissar bara! ;)
ska börja plocka ihop lite smått nu, kanske klä på mig också! ;)
aja, KANSKE kommer bild på kläderna sen men troligvis inte ;p
haha, aja, ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0