Snart mot lule! ;)

Snart ska jag pappa och elsa te lule  o käka hos annika! ;) blir väll att vi kommer hem någon gång inatt ;p vi får hoppas bara att det inte REGNAR! :@ vilket det har gjort större delen av när jag har varit ute! sjukt irriterande! -.- iaf har varit och fixat nytt pass tills vi pker! ;) nu är det bara 14 dagar kvar! :D hihihihihihi :) ska typ plocka ur diskmaskinen men om jag väntar nog länge kanske jag slipper 0:) Iaf, sksa hämta Tha USB sladd snart och lägga ut lite bilder! ;) kanske slänger in en hiss och en diss senare om jag kommer på vad jag ska hissa o dissa ;s det är typ jobbigt nu är alla bilar har börjar fara förbi oss, man kommer itne ens över vägen när man far mellan mamma och pappa! Bilarna tar aldrig slut! :o Tittar man ut genom fönstret ser mn typ bilar och en snubbe so spelar golf haha :D hämtar sladden nu så bilderna kommer längre ner i inlägget ist! ;) Kameran kan också avra bra att ha när man ska fixa över bilderna haha :D:D Som sagt var jag och fixade pass tidigare idag dom är klar nästa vecka men iaf så när jag skulle över till mamma, för hon skulle hämta oss där, så glömde jag papprena hos pappa så då var jag tvungen att cykla tillbaka till pappa i ösregnet och hämta papprena -.- jag blev typ blöt och byxorna är fortfarande blöta så jag har tagit på mig ett par andra.. . det var ju lagom kul också att det går ut som om jag hade pissat ner mig! eller itne, iaf, nu ska jag inte skriva mer då blir det bara jobbigt att läsa! ;p
BILDER!
(bilder från hela veckan)
FÖRE
lisa och emmy bytte kläder en dag! ;)
EFTER
lagat på HK.n
fin sol på väg hem från träningen ;)
hittade i träffpunktens omklädningsrum, den smyckar numera min telefon! ;)
två armband jag brukar använda!:)
"lilla" stickan johanna satte sig på :o
glass vi rönnbäcks!
johanna och lindas cola på rönnäcks :p
paparazzibild på johanna ;)
stuprör vi skolan
skum i vattnet vi skolan när de regnade :) :(
mammas backspegel :p
mina ögon
mer droppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0