Snabbt morgon inlägg!

Nu snart ska jag börja gå till bussen!
(vilket kommer ta en evighet eftersom jag inte kan gå normalt!)
SATAN!!!!!
Bussen går ju inte längre :D:D:D -.-' !!!!!
så igentligen skulle jag ha tagit mig till tandläkaren så jag är där 7.33
och det kommer jag ALDRIG hinna
så nu får vi hoppas på att 28 kommer och att jag får åka med den!
Den går iaf 7.45 om jag minna rätt!
så jag går väll någon gång vi 25 i! :D
då finna det ingen chans i världens attt jag missar bussen! ;p
fast jag måste ju ta andra vägen också :(
boden
balle! Dom har börjat leda om trafiken nu för dom ska bygga om 97-an
All trafik som går via 97-an går utanför mitt hus numera i två tre månader
tror det var 2-3 men det kan bara vara en också
iaf ska jag börja göra mig klar för att gå till bussen
fast jag måste sminka mig igen -.--
för smart som man är gnuggar man sig i ögat! -.-'!
aja, ses senare! kanske kommer några mobilbloggar också! ;)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv;: Härligt.) den var bra!

2011-05-02 @ 08:31:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0