Ny design!

Nu är nya designen fixad! ;)
Imorgon är det Matte nationella, can't wait!
hosthost
sitter och målar på mina solglasögon, bild senare! ;)
Var iaf på träning idag! ;)
Det var bara jag och Tom där haha :D
Sen kom LG KG GK eller va han nu heter ;p haha
sen cycklade jag hem och tog lite bilder
vilka också kommer senare eftersom jag har fotat m kameran
och då vill jag ha alla bilder i samma mapp! ;)
men dom kommer mest troligt ikväll iaf! :D
Snart är det dags för Off The Map! :D
sen ska jag sova och ladda upp inför nationella imorgon.. .
hö.. . hö.. .
det kommer väll gå lika bra iaf! ;)
tror inte att ajg kommer få mer än G men det känns bra nu så jag kanske får VG! ;)
det börjar 21.56 så får sätta påminnelse på telefonen! ;)
Ska måla klart nu så ni får se bilderna någon gång ;p
SEE YA! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du var med i Dagens blogg!

Den är nu avslutad, gå in och se om det var du som vann eller anmäl dig igen till dagens blogg om du vill ha en ny chans att vinna tusentals fler besökare! :) .



Här hittar du tävlingsinlägget:

http://beich.blogg.se/2011/may/torsdagsbloggar.html



Lycka Till!

kram Bea



2011-05-05 @ 09:58:15
Postat av: Johanna

Du ska ju ha den andraaaaaaaa! <3

2011-05-05 @ 11:13:48
Postat av: M E R E I

- fint!

2011-05-05 @ 12:19:12
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0