Askmoln.. .

På aftonbladet står det att vi kommer kunna landa på arlanda på fredag men det såg inte lika bra ut för Lule, fast på är det ljusgrön färg, vilket betyder lite aska, så vi kanske kommer komma hem på lördag, vi får se vad flygbolagen  säger! Om vi inte får åka till stockholm ens så kommer vi bli fast i budapest på flygplatsen (!!) vilket jag absolut inte ser fram emot! Jag tycker att vi hade kunnat få åka tillbaka och vara här med amanda och c/o ist! meeeeeeeeeeeen nae -.- iaf, jag coh elsa ska typ försöka lista ut hur man slår igång CSI sen ska vi se lite csi :) ses senare sötnosar! kommer en bildbomb sen eftersom jag inte ids ladda över bilderna nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0