Tänkte blogga lite;) Är på väg till salmi...

Tänkte blogga lite;) Är på väg till salmis för att hämta min nya säng!:D det är en 120s så den är typ lite större än den jag har nu:p 30cm för att vara exakt;) ehm, ja... Har tråkigt men vet inte vad mer jag ska skriva... Det är ganska tråkigt att åka bil länge, och sen måste jag gå och lyfta en säng i 10- också -.- great!:D a men jag får en säng iaf:D jag as dessutom hungrig typ, eller jag vill mest bara ha något att äta, mobbat men jag äter typ när jag har tråkigt, haha :D nu blev vi omkörd av en svart eller blå perså, fast det är inte så man stavas men haha!:D jag vill ha ett grönt äpple :( aja, Alla som har läst dehär sjukt onödiga inlägget, applåder till er!;) peace! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0