Helg,

Nuuuuu är jag hemma efter en suverän helg hos Johanna Pettersson!
För att komma till hennes blogg klicka på hennes namn eller bilden! :)♥
Vi har bland annat, Försökt ta oss till klinten
men då skulle det tydligen inte gå några bussar bara för at vi skulle dit
okej det inte bara för att vi skulle dit men det skulle inte gå någon buss alls då såklart -_-'
a, iaf så blev det så att jag sov hos henne då, och dan efter det ;)
men ist för klinten blev det schtääääään ;)
först max sen blåste vi vidare till schtääään ;) (bokstavligen blåste)
vet itne hur mkt det blåste men iaf några meter i sekunden iaf! ;)
Min telefon har kommit tillbaka! :D *happy*!!!!!
fast jag har inge svart skal! :(
menmen ;) jag överlever! :D
igentligen BORDE jag plugga nu men det får väll gå ändå, ett liiiiiiiiiiiitet tag till! ;)
måste iaf göra klart Hk.n kanske borde börja, men aja,
iaf, igår hyrde vi film, american pie och dinner for schmucks
bådafilmerna var bra! ;)
Idag blev det slalom iaf,
klinten, kul ;) blev typ störtlopp i lången, :D ajaja,
har inga bilder för kameran var i bilen -.-
aja, nu ska jag faktiskt plugga ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0