Dag 13 - Om det vore min sista dag

Om idag vore min sista dag hade jag inte gjort något speciellt faktiskt
lixom, varför ska man göra något speciellt bara för att man vet att det är ens sista dag
det kan vara min sista dag När Som Hellst men men kan inte behandla alla dagar som speciella dagar
man får ta dagarna som dom kommer och leva efter det man kan
försöka ha kul efter det som finns tillgängligt och gör något kul av det som är tråkigt
Ta chansen när du kan för du vet aldrig när din sista dag är
hade man vetat det hade det inte varit någon idé att leva
ha kul och gör saker när du får chansen men man kanske måste skippa något någon dag också
ha tråkigt ibland för att kunna uppskatta det roliga
vara ledsen för att kunna vara glad
men som sagt hade jag inte gjort något speciellt, typ mest bara umgåtts men vänner och släkt och så där
det var typ det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0