Dag 01 - Om mig

fick bli en bild på headern.....
den med svart hår är jag, är inte helst seriös på bilderna men ;p
haha
jag är 170 lång
15 år
väger drygt 50kg
älskar musik
spelar badminton på onsdagar, ibland söndag
gillar att shoppa och så
älskar mina kompisar
favoritlåten nu är Price Tag - Jessie J ft. B.o.B.
klicka på låten för att komma till spotify
läser olika bloggar tex.
Foki
Johanna
Ebba
Emmy
Kissie (bara ibland när jag har extremt tråkigt)
Paow
säkert några fler jag inte komer på nu bara ;p
jag älskar gurka! ;o
OMFG BTW PAPPA GAV MIG PRECIS EN HEL GURKA SOM JAG FÅR ÄTA HELT SJÄLV!? ;O
det var väll typ det jag kan komma på......
skriv kommentar om det är något annat ni vill veta ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0