Test

Namn: Emma Keisu
Piercingar: Öron
Tatueringar: -
Längd: 171 tyo
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Svart
Fräknar: Ja
Motto: Hakna matata typ haha
Önskar du att du bodde någon annanstans? jo
Tycker du att du är attraktiv? ibland
Dricker du? -
Röker du? -
Vilket schampo använder du? Head n sholders
Vilken parfym använder du? Batti quore
Vad är du rädd för? kryp, mm
Gillar du att tvätta? -
Gillar du berg- och dalbanor? Ja

Senaste...
Filmen du hyrde? Minns inte
Filmen du köpte? Vet ej
Låten du hörde? Pokemon
Gången du hade sex? -
Låten du laddade ner? Justin bieber
Personen du ringde? emmy?
Personen som ringde dig? mamma
TV-program du såg? ngn film igår
Person du tänkte på? Johanna
Boken du läste? Jag saknar dig, jag saknar dig!
Personen du fick e-mail av? Arken zoo
Personen du fick brev av? photo mic
Personen du fick sms av?
Gången hela din familj åt middag tillsammans? januari 2010 eller 2009
Saken du köpte? Cola

Favorit...

Låt: Justin Bieber - Baby typ ;)
Sak att göra: Sova, va m kompisar ;)
Sport: Badminton typ:s
Dryck: Cola!
Kläder: fina, tp shorts linne ;)
Film: nästan allt! ;)
Bil: Lamborghini Gallardo
Serie: Cougar town, desperate

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? -
Gråtit över en flicka? jo
Ljugit för någon? jo
Blivit arresterad? -
Träffat någon från internet IRL? jo

Antal...

Gånger ditt hjärta brustit? -
Hjärtan brustet på grund av dig? -
Tjejer du kysst? -
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? många
Gånger ditt namn varit med i tidningen? en? två kanske?

Allmänt:

Ska bli skoj: ut nu
Ska inte bli skoj att: upp hlv sju imorgon :(
Sparar till: sthlm och kamera
Pålägg som gäller: olika
Önskar att jag var bättre på: mycket
Dagens dryck: O'boy, mjölk cola
Vad saknar du: johanna, emmy, lisa, amanda m.f!
Tre band/artister: Justin Bieber, Rihanna, Lady gaga
Vad har du gjort idag: Jobbat
Brukar du svära mycket: ne
Hur tidigt stiger du upp: nu och tre veckor frammåt, sex halv sju
På helgerna: ent hoppas jag
Vad ska du göra ikväll: sova
Hur många timmar sover du per natt: 6-7?
Vem är snyggast i världen: många typ
Vad är det för veckodag: onsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: mkt
Favoritplagg i garderoben just nu: shorts
Vikt: 51
Byter gärna garderob med: ngn med mycket kläder
Byxa eller kjol: kjol
Senast utlästa bok: -
Mitt rum kan beskrivas som: stökigt
Mig själv med tre ord (just nu): trött, snuvig, sjunger
Jag tränar: badminton, men typ inte nu i sommar för träningen börjar 30 min efter att jag kommit hem från jobbet :\
Jag ville bli när jag var liten: djurskötare/vetrinär
Vad är klockan just nu: 22.11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0