Of to Ica tha Maxi! haha

Kass shumor jag har altså! :D Ska iaf och lämna annika och dom hos sig, sen ska jag o pappa på icamaxi och handla.. Elsa stannar hemma för att spela dator -.-' Ehm....... Kanske bir att jag kommer hem med någon tidning
eller något ;) men vi får se, det är inte säkert! :)
Kanske mobilbloggar lite, har inte svarat på telefon för laddaren är borta och jag tror den är hos mama men jag laddar den nu, får se hur mkt bat det är när vi åker! :D Annars bloggar jag mer när jag kommer tillbaka, ni ska få bilder på mina nya naglar! Har tagit bort lösnaglarna efter att två lossnade :( Har målat dom gula, då nu är det lite sommarfeelig över dom! :D Det är 17.5 grader ute, funderar på att ta buxdressen men ajg tror det kan bli lite kallt :o Kanske blir typ shorts eller nå o ett linne, aja.. ska gå o klä mig bloggar senare!
Puss o kram! Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0