Desperate! :D <3

Då blir det att se lite desperate nu då! ;) drar en snabblogg innan :) imorgon är det jobb, börjar åtta Linda kommer och hämtar mig halv :) så det blir väll upp någon gång vi halv sju? lät jobigt :( iaf, ska jobba på å-center m linda :9 tre veckor som består av bakning, promenader och annat, lär ganska chill ändå! ;) Den 14  åker jag elsa pappa annika louise och henrik till sthlm! :D vi bir där i 4 dagar tror jag det var ;) Jag ska tvinga upp henrik i insane och se vad han säger ;) eller louise kanske, elsa har redan bestömt sig för att hon ska åka den så hon behöver jag itne tvinga med upp! haha ;)
OBS!
åker ni denhär ha INGENTING i fickorna, då blkir ni av med det, jag lovar haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0