Lista! ;)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Blue keld! :D

Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt vi datorn

Vad gjorde du för 15 min sedan: läste blogg

Det sista du sa högt: Tack!

Det senaste någon sa till dig: Då får du 17 kronor tillbaka

Vad har du druckit idag: Cola, mjölk

Vad var det senaste du åt: äter - glass

Vad var det senaste du köpte: twister glass  ;)

Vad är det för färg på din ytterdörr: vitt och vit tror jag ;)

Vad är det för väder hos dig nu: sol typ varmt ;)

Godaste glassmaken: ben and jerry half baked

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: beror på

Sover du tungt: nja

Drömmer du mardrömmar: inte ofta

Trivs du med ditt jobb: skola

Favoritklädsel: mjukbyxor linne hoodie :D

Favoritlåt just nu: http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4  http://www.youtube.com/watch?v=o9tJW9MDs2M

Vad ser du om du tittar till höger: ACO BODY hudlotion

Vad gör dig glad just nu: Om tiden går fortare! :D

Vad ska du göra härnäst: typ åka hem? ingen aning

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: ingen kommentar, nä men inget speciellt ;)

Favoritgodis: massa

Kläder just nu: mjukisbyxa, linne, mammas tröjja m dragkedja kommer inte på vad dom heter nu ;p

Sommarplaner: stockholm, arvidsjaur, sova

Hur många kuddar sover du med: 1 eller två, oftast 1

Spelar du något instrument: luftgitarr! :D

Morgon eller nattmänniska: båda

Är du kittlig: jo, men den som kittlar mig brukar ångra sig ;) haha, jag är farlig typ nör ajg blir kittlad! :D

Snarkar du: ne

Stjärntecken: våg

Äckligaste insekten: getingar och myggor

Längtar du mest efter just nu: värme, stockholm, sova
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: sofie

ingen har tidigare rkunnat se den, men har fått svar ifrån dom flesta redan :)

2011-07-05 @ 15:04:55
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: anesa

sv: Aha okej, vart jobbar din mamma då? :D



Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag, mest chilla här hemma och balkongen, solen kikade precis fram!

2011-07-05 @ 15:17:21
URL: http://anesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0