Dag 2

jag och elsa i twister, dålig bild jag vet men :(
henrik o louise i twister ;)
henrik o jag i jetline, finaste bilden där, dålig bild igen :/
var tvungen ;)
grand hotell
LOL
OMG, haha först såg vi bilen m LOL o sen bilen som stod parkerad bakom hade OMG det va en aning kul ;)
En RUL (RUL = Random uteliggare)
mobilskalet jag gjorde, höll typ tilll efter frukosten men var ganska nöjd iaf :) måste fixa ett sätt som får det att hålla längre :/
Det var dagens bilder, det blev inge mycket men ja va så inne i att åka så jag hade inte tid att fota ;)
Det jag har åkt idag är:
-Pop-expressen
-Insane
-Lustiga huset
-Vilda musen
-Extreme
-Jet line
-Twister
-Flygande mattan
-Blå tåget
-Kvasten
-Kätting flygaren
Det kanske komer fler bilder sen ska sova nu så bloggar mer imorgon :)
Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Ville tipsa om att det är en bloggdesign utlottning på bloggen just nu - helt gratis :) Kolla gärna in om du är intresserad av den!

Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Har du gillat inlägget också? :)

Postat av: photosbysk

Nu är vinnarna av helgens blogg ute på bloggen. Om det inte var just du som vann så har du en ny chans imorgon att anmäla dig till veckans blogg!

Lycka till! :)

2011-07-17 @ 11:03:31
URL: http://photosbysk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0