127 hours!

VÄLDIGT spännande film! Den är itne alls som man tror att den ska vara i början, jag trodde den handlade om något helt annat! ;) Filmen handlar iaf om en kille som utforskar "canyons" altså typ som grand canyon.. När han är på vä mot "blue jhon" så träffar han på två tjejer och han visar dom vägen dit dom ska, när dom skiljs åt sen så hittar han fran till Blur jhon, men när han är på väg ner för en spricka så halkar han till och hans högra arm fastnar mellan ett stenblock om föll ner med han och bergsväggen..  väldigt spännande och jag rekomenderar den till andra! Filmen påminner lite om en annan film som heter Buried som jag också rekomenderar till andra, men se den inte om du har klaustrofobi
add.pngVäldigt spännande och man abra måste se klart den!
minus.pngIbland blir man faktiskt lite ledsen när man ser filmen för det man tror händer händer inte, aja ni fattar när ni ser filmen ;))
Den här filmen får 4 av 5 stjärnor, rekomenderar den som sagt till andra ;)
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: jessika

rösta på mitt bidrag och du får en länkning! kram

2011-07-07 @ 08:17:17
URL: http://jesplace.devote.se
Postat av: simone

Så grym film :)

2011-07-08 @ 11:37:47
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0