-

Nu har Henrik o Louise precis kommit hit! :) Kom på att jag måste duscha så ska gå o gö de snart! ;) Lyssnar på musik och har precis "städat" klart! :) Med städat menar jag slängt ner sakerna i lådorna haha xD Iaf, Jag är kär i Chris Medina! Älskar hans låt! Jag har lagt in den i förra inlägget kolla videon där! <3 Kan inte sluta lyssna!
Han skrev den för att han tjej hamnade i koma efter en svår bilolycka, och läkarna sa att hon aldrig skulle vakna ur koman, men han ville inte stänga av apparaterna som höll henne vid liv, och en månad senare vaknade hon..
Fatta sur jag hade varit på läkarna om det var jag som hade behövt göra det beslutet jag hade ALDRIG kunnat förlåta dom! ALDRIG!!!!!!! Får rysningar varie gång jag lyssnar på den! Det är sjukt hur bra den är! Börjar nästan gråta ibland :(
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Emmy Johansson

När kommer bilderna från i går som du lovade att du skulle lägga upp?? ;)

2011-07-02 @ 22:30:49
URL: http://emmymalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0