Telefonen är hemma :'((

ÅÅÅÅÅH jag är hos tomas nu och jag har telefonen hemma! :'(( Jag vet inte vad jag ska göra!!! menmen.. jag får väll klara mig :'( jag har med laddaren men telefonen är hemma :(((( haha bra jobbat! :D men nä, jag kommer iaf ha varit utan telefon hela året när jag kommer hem! :D Och nu ska jag lova att inte använda mig telefon mer tills nästa år! :D haha, vilken kass humor jag har! menmen, jag har inget ner att berätta typ, men jo jag har typ tappat halva min tand! :'( eller det har försvunnit en flisa från vänster framtand :'(((( jag ska till tandläkaren på måndag och fixa det tror jag, eller jag ska boka tid då.. men ska lägga in en bild nu så updaterar jag sen igen när jag har tid :))
xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0