Tagen från emmymalinjohansson.blogg.se

01. Fullständigt namn: Emma Linnea Keisu
02. Ålder: 16
03. Vart bor du: Boden
04. Bor tillsammans med: Mamma Elsa och Pappa Elsa, har skiljda föräldrar
05. Husdjur: Spindlar (sånna här vanliga små svenska spindlar som springer runt i huset)
06. Färg på ditt hus: Huset - Gult tror jag :o och Lägenheten är Röd
07. När är du född: 22 Oktober
08. Klass: Te1a
09. Vilket år tar du studenten: 2013 eller 2014 
10. Något jobb:
11. När gick du upp i morse: 06.00
12. När ska du sova: typ 11?
13. Duschat idag: nä, ska duscha senare
14. Kramat någon idag: jaaaaaa.. g vet inte :o
15. Pussat någon idag:
16.Vad har du ätit idag: Frukost, flingor macka mjölk Lunch, nudlar Fika, pepparkakor och andra kakor
17. Dagens klädsel: Svarta jeans, gråa tjocksockar, vit beige randit linne och en svart tröja på det
18. Dagens smink: Mascara, eyeliner
19. Dagens sötnos: Hm.. eh ja.. haha får jag säga mig själv? :d
20. Dagens roligaste: Linda! :d <3
21.Har du många vänner: jag har precis så många jag behöver!
22. Hur många har du kysst: -
23. Vem kramade du senast: Emmy tror jag! :)
24. Vem saknar du: Mina kompisar men mest Johanna eftersom hon är så långt borta! :((
25. Hur många har varit otrogna mot dig: ingen tror jag 
27. Har du pojk-/flickvän: nä.. jag har fem ;))
28. Vem pratade du med i telefon senast: Pappa :)
29. Vad fick du senast för sms: vänta måste kolla telefonen :o Linda :)

FAVORIT:

31. Film: Forest Gump, The Twilight Saga, No strings attached, I am number four
32. Låt: Men gud vilken svår fråga :O Men typ 'Moments - One Direction' men alla deras låtar är bra så vill igentligen inte säga en favorit, det beror på dagen ;))
33. Mat: Fammos mat!
34. Dryck: Coca-Cola, Champis, Trocadero, eh ja :)
35. Färg: Eh, typ grön? 
36. Tv-serie: Oc! <3333333
37. Stad: Stockholm.. det är typ där jag har varit :(( annars är det London
38. Land: England!
39. Ämne i skolan: Idrott, för det är lättast! Alla annat är så svåårt!
40. Tv program: Oc, Desperate, Navy, Cis-NY.LA.Miami osvosv

 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Louis Tomlinson
42. Gången du pussade någon: eh, länge sen
43. Gången du spydde: Sommaren för 2 år sen?
44. Gången du grät: I Lördags?
45. Pizzan du åt: Kebab, tror jag, nä vänta nu det var jag vet itne vad den heter men det var iaf skinka annanas och räkor på! :)
46. Gången du var i Göteborg: Har inte varit i Göteborg :"(
47. Gången du var i Stockholm: I sommras :)
48. Gången du duschade: Igår
49. Gången du sov: På bussen idag
50. Personen som såg dig gråta: Oherregud det var länge sen! Minns jag verkligen inte!

 

 

THIS OR THAT

51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Hemma oftast, fast det beror på vilka det är med också och vad man känner för just då ;)
54. Tvspel eller datorspel: Dator
55. Singel eller upptagen: Singel.. :/
56. Pussas eller kramas: Måste man välja?? Men typ pussas :)
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: TUMBLR!!!!!
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad! Klart!
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Inget av dom!  
60. Har du svart hår eller blondt: Svart
61. Har du blåa ögon eller bruna: Bruna
62. Choklad eller lakrits: Choklad
63. Göteborg eller Stockholm: Måste väll säga tockholm då eftersom jag inte har varit i Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Höger
65. Coca-cola eller fanta: Coca-Cola 
66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller prickigt: Randigt! 
68. Älska eller älskas: Älska..s.. tror jag vet inte men ajg tror älskas ändå
69. Leva eller dö: Leva, annars hade jag inte levt nu!

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Orkar inte räkna!
71. Personer du hatar: Ett par
72. Pojk-/flickvänner du haft: eh, ingen.. inte seriöst iaf
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Tjejer - alla mina vänner killar - typ ingen
74. Glassar du ätit på en dag: Säkert 5 men jag vet inte riktigt haha
75. Nämn en festival du vill gå på: Festival? RixFm, Lulekalaset!
76. Gånger du haft minnesluckor: HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! Jag vet inte men de tär fler minnesluckor än va det är minnen!
77.Gånger du varit hög: Inte hög på droger och skit men jag har varit hög på annat typ Nattluft haha :d
78. Personer du saknar just nu: Kolla ovan.
79. Gånger ditt hjärta brustit: Det är många..

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: One Direction
81. Träffade du senast: Fammo och Elsa
82. Sjöng du senast för: Eh.. jag sjunger inte för folk men ifall nån hörde mig på vägen så då..
83. Hade du senast en fb-konversation med: Linda, Lisa, Johanna, Emmy, Emma, Fanny och Amanda
84. Spelade du tvspel med senast: Elsa tror jag
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: One Direction
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Eh, tpy ingen?
87. Förtjänar att dö: ingen.
88. Är söt: One Direction
89. Vill du sova med inatt: One Direction


VAD:
90. Gör dig glad: Det är olika hela tiden men något bra! ;)
91. Gör dig ledsen: Det som inte gör mig glad haha
92. Vill du helst göra nu: Sova och åka till england! <3
93. Önskar du att du slapp göra: åka till skolan imorgon
94. Vill du ha nu: en pojkvän
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Biljett till London/Usa för att se One Direction
96. Längtar du till: 24 december!
97. Tycker du om dina betyg: Helt ok :)
98. Ångrar du i ditt liv: Inte något
99. Är det bästa som hänt dig: Eh, ja det är en bra fråga haha, men jag vet faktiskt inte :o
100. Hur mycket är klockan: 17.56


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0