14 - Någonting jag ångrar

Hm, ja det var typ svårt haha :d men jag tror inte jag ångrar något så där jätte mycket för om jag inte hade gjort som jag gjorde hade det inte varit som det är nu ;)) Haha jag är en sån som tror på ödet duvet ;)) haha :d eh, ja sitter iaf på lektion nu, her engelska till tyo 2 sen slutar jag, fast eftersom jag klantade mig ganska rejält när jag bokade in mina akupunktur tider så måste jag vara kvar i lule till halv fyra och sen får jag ta bussen som går hem 16.35! ;) ÅH Idag är sista dagen jag har akupunktur för nu iallafall och jag kommer sakna att få sova ostört i 20 minuter varie måndag! Menmen nu ska jag jobba vidare! :D
Y_513d60f1_large
I'm still here bitches! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0