11 - Någonting jag oroar mig för

Att jag kommer F aila skolan... för det känns inte som om det går bra, jag suger i matte! Och det går så trögt! Jag fattar ingenting, jag jobbar allt hemma och när det blir fel blir jag bara sur och lägger av. Men i mitt huvud så slänger jag ut matteboken genom fönstret, den blir sönderbiten av vargar, sen lägger jag den mitt på golvet och bränner up den! Men det är ju typ omöjligt för ett: jag tror inte matteboken skulle krossa ett fönster, två: det finns inte så många vargar på våran bakgård, tre: jag kommer behöva matteboken sen... Så mina planer går sönder :((( menmen,
Harry-styles-3-harry-styles-23960366-500-364_large_large

12 - En bild på ett ställe jag varit på
13 - En bild på mig själv för ett år sen
14 - Någonting jag ångrar
15 - Min favoritårstid och varför
16 - En person jag vill byta liv med för en dag och varför
17 - Vad jag åt idag
18 - En bild på det jag köpte senast
19 - Min favoritfilm
20 - En bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu
21 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
22 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu
23 - Platser jag vill åka till
I'm still here bitches! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0