Va tycks? :)

Ny design som ni kanske märkt, om den fortfarande ser ut som förut kan ni klicka på F5 några gånger tills den ser annorlunda ut ;)) Är ganska nöjd men måste fixa en bild som ska sitta i den gråa rutan, jag har en bild och vet hur man sätter in den men jag vet inte vart jag ska he den!? :o aja, är iaf ganska nöjd, bli nog att fixa naglarna till imorgon skulle jag tro :) AJ! Har skavsår foten av foppatofflorna :/ mina skönt, och sen sätter du en fot på där så svider det så där lagomt mkt! -.- Iaf, idag har ja vare m johanna lisa o emmy :)) Vi gick ner till älven o badade, vi bada m kläder haha :D sen fånga vi fisk, sen for alla hem, efter middan kom johanna o emmy hit och sen gick vi o badade igen men emmy var tvungen fa hem så det blev bara jag och johanna, det började med att vi badade typ benen, sen såg vi grodor så då fångade vi dom och satte dom i "Grodparadiset" Vi hittade typ 7 små och 2 stora, eller vi hittade 3 stora men johanna kunde inte fånga den tredje, dom är snabba och man ser dom nästan inte! :o Ojojoj vilket långt inlägg dehär blev men ni får några bilder här nedanför!
Emmys bild! ;) Emmy på bilden också haha :D (Bilden ovan altså haha ♥)
1371275469_5_z7r__large
Sammanfattning av dagen i bilder ojah! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0