Tävling, haha

Igår, följde jag med pappa upp på gruvbärget, Elsa sov där inatt så föräldrarna skulle dit och så.. Emmy var där så vi snackade lite haha ;) Fotade ganska mycket, och sen bestämde vi oss för att fota registreringsplåter och sen ska jag lägga ut vinnarna på bloggen! ;) haha, här kommer ettan tvåan och trean ;))
Kanske valde just denhär bilen för mina kusiners häst heter så ;) haha :)
Tvåan, Dr. Z haha, :D behöver jag skriva nå mer lixom? ;)
Tub, haha :D Det var den fösta jag fotade ;))  men den var itne lika bra som Pea och Dr.Z så Tub fick hamna på tredje plats! ;)) Nu känner jag att det är dags för mig att sova :) så vi säger väll godnatt här! :D

Kommentarer
Postat av: Emmy Johansson

fin man är.

2011-08-27 @ 13:37:22
URL: http://emmymalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0