I can't help feeling

1. Ten things about you

2. Nine songs that you can listen to over and over again

3. Eight photographs that means a lot to you

4. Seven things that turns you on

5. Six things that annoys you

6. Your five latest text messages, why they were written, who they were from and what you respond

7. Four things that makes you happy

8. Three crushes

9. Two things that you’re looking forward to

10. One of your latest facebook statuses, one of your latest text messages, one of your latest photos, one of your latest thoughts, and one of your latest cravings.


1. Jag heter Emma, jag gillar både hundar och katter, blir 16 i oktober, har en rosa moped, ska bli pilot och flyga sånnahär resor typ haha ;), ibland är jag pigg på morgonen typ nu altså haha :D, jag är bra på att glömma saker, jag har krulligt hår, jag älskar gossip girl och the big bang theory, jag kan inte gå  upp i vikt :((

 

2. LMFAO - Party rock anthem, Mariah Carrey - I kanna know what love is, Justin Bieber - Pray, Sam Tsui - If I die young, Snow patrol - Chasing cars, Oskar Linnros och Daniel adams ray - Mister cool, Chris Medina - What are words, Chris Brown Justin Bieber - Next to you, Michael Bublé - Everything

3. 

5. Mygg, omogna killar, när man får något i ögat, om man har brottom och ska igenom en failkmassa med folk som går SAKTA framför och inte kan länma plats så att man får komma förbi, sa du sten?

6. Matilda: haha :p Svar: Och då menar jag verkligen ALLA haha :D | Matilda: haha, dom var nog avis :p Svar: Ja ;) det är inte alla som får åka bil med tatjana! känner mig hedrad ;)) | Matilda: Ja precis ;) Svar: ;) | Emmy; Okej stackare :( Svar: | Mamma: Hej elsa kommer hem vi halv 5, kan du vara hemma då så äter ni tillsammans vi halv 6, maten i kylen i 2 burkar åt er Svar: Gul bil!

7. Kärlek, vänner, bra musik,

8. Penn badgley, Alex Pettyfer, Cody Longo

9. Imorgon och fredag

10. "Det är tyst här jämfört med inatt..." "Lol XD"

"Vad finns bakom rymden?"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0