Första sista dagen på skolan!

Idag var inte så jätte speciellt men, vi började 9.40, matte, känndes lite segt i början men förstod det mesta ;) Sen ska vi jobba ill s.15 inna torsdag, glöm inte det emma! :o Hade extra lång teknik idag, inte för att jag har något emot det, det är ganska kul ändå ;)) iaf, innan vi slutade fick vi våra skåp! Typ äntligen! Men det tog ett tag innan jag förstod hur man skulle göra, koden är typ svår också men tror att jag har nästan bra koll på vad det är haha, lite lustigt att jag kan ungeför 30 decimaler i pi men inte ett kodlås på 6 siffror hahah :D men dom sätter sig nog till slut! :) Ja, sen hände det inte så mycket mer och nu säger jag godnatt på riktigt! ;)
haha stockholm i sommras ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0