Nu e vi hos kikka och ska se big brother! ...

Nu e vi hos kikka och ska se big brother! Inte för att jag kommer kolla men:p idag efter middan har jag och elsa varit ute med miriam och gått runt och hälsat på massa folk! ;) vi var till bla. Tage och Edla, Kikka och Bengt tror jag, in till Miriam och Hamza sen gick vi till fammo och faffa och drack lite påskmust åt lite godis och annat! ;) nu ska vi som sagt se big brother och efter den ska jag se film! Har igentligen ingentin att göra och jag orkar seriöst inte se big brother! Det typ suger -.- slänger kanske in en hiss och diss senare ikväll! Det är försästen en snubbe har som fyller typ 50 eller nå;) iaf grattis till han! :D märkte precis att det är 4 små barn, typ 5-6 år som sitter och tittar på big brother! :o det är ju typ bra att dom sitter och tittar på det :o fast typ inte :o iaf ska börja avrunda nu och applåder till er som lärt igenom allt!<3 PEACE! ¥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0