Ljudet av ditt hjärta ♥

s. 389 i boken: "Ljudet av ditt hjärta"
Av: Stephanie Meyer

"Får jag göra en sak?" mumlade han och omfamnade
mig hårdare.
"Vad som helst."
Han släppte mig och reste sig upp.
"Vad som helst utom det", klagade jag.
Han ignorerade mig, tog min hand och drog upp mig ur
sängen. Han lade händerna på mina  axlar och såg på mig
med allvarlig blick. "Jag vill verkligen göra det här. Snälla,
snälla du, kom ihåg att du redan har sagt  ja, och förstör det
inte för mig."
"Åh, nej", gnällde jag när han sjönk ner på ens knäet.
"uppför dig", muttrade han.
Jag drog ett djupt andetag.
"Isabella Swan?" Han tittade upp på mig genom sina
orimligt långa ögonfransar med mjuka, men ändå glödan-
de gyllene ögon. "Jag lovar att älska dig varje dag i all evig-
het. Vill du gifta dig med mig?"
Det var många saker jag ville säga - flera av dom var inte
alls trevliga, medan andra vad motbjudande sentimentala
och romantiska på ett sätt han nog inte kunde drömma om
att jag var kapabel till att känna. Men i stället för att föröd-
mjuka mig själv genom att säga någon av den, viskade jag
bara: "Ja."
"Tack." Han tog min vänstra hand och kysste alla mina
fingertoppar innan han slutligen kyssta ringen som nu var
min.

Kommentarer
Postat av: Emmi

snygg blogg :3

2011-04-09 @ 20:02:12
URL: http://emmuuuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0