Hiss och diss!


  • The twilight saga - böcker och filmer
  • Yiying 50cc klass2 - moped
Hissar dom för att dom är så OTROLIGT BRA!
Har du inte läst böckerna tycker jag att du ska ta och göra det!
SNARAST!
Du kommer fastna för dom dirrekt och du kommer nästan inte kunna sluta läsa!
Men ett tips är se filmerna innan du läser böckerna
Eftersom böckerna alltid är en aning bättre än filmerna ;)
Själv har jag läst ut dom tre första bäckerna en gång redan
dom två första har jag läst två ggr nu och jag håller på med tredje igen!
Längtar tills Breaking dawn kommer på bio, vilken är om ungefär 207 dagar! :D
eller då kommer första delen ut sen om 571 dagar kommer andra delen! :D
fast då är det ju förståss typ tråkigt för efter det komer det inga fler filmer! :(
men det får man väll leva med :\
Man kan ju alltid se filmerna om o om o om o om igen! :D:D:D

Övrigt Yiying 50cc klass2 25 km
Jag hissar den här mopeden för jag tycker att den är ortoligt snygg och har ett ganska bra pris
nackdelen är så att den bara finns kvar i grön och röd :(
men jag kanske köper den i röd ist! ;p

  • Push-Maxi
  • Kyla
  • Insekter
PUCH Maxi
Dissar denna på grund av att den är SÅ SJUKT FUL SÅ DET ÄR INTE SANT!
Min pappa försöker få mig att köpa en sån men han kan ju drömma! ;)
jag förstår igentligen inte hur änniskor kan tänka sig åka runt på sänna här "mopeder"
tycker det ser mer ut som en cyckel! :o :s
Nu har jag blivit less på kylan och vill ha värme istället!
Det är ganska härligt att kunna gå ut utan att behöva klä på sig 10 par tjocksockar för att inte frysa...
I stugan i söndags var det 17.5 grader varmt! (bilden)
och det var OTROLIGT skönt att sitta ute! 
mygg är något utav det värsta jag vet!
kan vara för att ALLA mygg har en dragningskraft till MIG! -.-!
det går inte en sommar utan att jag får MINST 567 myggbett!
Ibland påvintern får jag mystiska utslag som ser ut som myggbett och kliar,
börgar fundera om dom gömmer sig iväggarna och kommer fram på natten för att bita mig! :(
Men då med tanke på förra dissen så kan det vara lite förvirrande
eftersom jag vill ha värmen men inte myggen
men så är det.. :\
Det perfekta hade ju varit om det var så här;
20+ ute
varm snö
inga insekter
sol
typ min perfekta dag? eeeh ja!
iaf, ska börja avrunda nu och slänger in ett inlägg med gamla minnen!
Ses senare alla lowerrrs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0