Gomorgon!

Nu sitter jag hos fammo och faffa och lyssnar när fammo snackar om förritiden ;p
Är hemma från basement iaf! och det var skitkul!
Men precis innan fammo och faffa kom och skulle hämta oss
kom det två utlänningar och började snacka med oss,
emma hade dansat med den ena innan så han undrade vart vi bodde
eftersom vi var m henne, och vi typ ba; eehehhmhmmm....... Vittjärv!
och sen frågade han vilken skola vi gick på
och alla tittade på johanna och hon ba: Eeeh.. Korpen!
o han ba, är det där bort osså pekade han
sen ringde fammo och sa att dom var här och det blev våran räddning
så precis när vi hade kommit runt hörnet började typ alla springa! :o
det fanns bara tre platser i bilden så jag fick ligge över dom andra haha :)
men det var bara till johanna sen dumpade vi dom andra där och då for vi hem! :)
Det var skitkul iaf fast i morse när jag skulle ner för trappen
märkte jag att jag hade sträckt mig eller nå i högra vaden och har träningsvärk i låren! :(
fötterna gör inte så ont som jag trodde dom skule göra men! ;p
iaf ska se om jag hittar några bilder nåognstans! ;)
kommer i ett senare inlägg isf! ;)
mycket text men :(
BILD! :D

bild; Norge!
Idag är det 20 dagar kvar tills vi åker till ungern! :D:D:D
Och GRATTIS AMANDA!!!! :D♥♥♥♥♥♥♥♥♥
mamma och elsa är i kalix och kommer hem vi två tre någon gång ;p
nu ska jag hitta på något att göra ! ;p
see you later bitchees! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0