Biltvätt = 100kr!

det är inte vååran bil men den ser TYP ut sådär! ;p
har iaf tvättat bilen och tjänade 100 kr!
som jag mest troligt kommer ta med till ungern! ;)
ska fråga mamma ungefär hur mycket jag kommmer behöva :)
ska snacka lite med amanda också! ;)
sitter iaf och målar naglarna
funderar på att cyckla och hämta klockan hos pappa men ids inte :\
far imorgon ;p
tänkte göra en fransk manikyr med rosaglitter som basecoat typ ;s
svårt att förklara men det är ljus rosa och den blir typ genomskinlig så det märks typ inte :p
ni får bilder på dom sen! :D

har iaf varit i stan idag och jag köpte en mascara, örhängen och en parfym! :)
mascaran
örhängena
parfymen
mascaran har jag inte haft tid att testa än men jag gissar på att den är bra! ;)
älskar iaf det märket och alla mascaror jag köpt från dom älskar mina ögonfransar!
örhängena är skitsnygga och dom passar till nästan vad som hellst! ;)
Parfymen luktar gudomligt gott och mamma höll på att svimma tpy när hon lutade på den!
haha ;) men det är sant den luktar nästan så gott! :p
Mascaran är köppt på Lindex för 139.-
Örhängena är köppt på H&M för 39.-
Parfymen är köppt på Parelle för 139.-
nu ska jag fortsätta med mina naglar! ;)
bilder kommer sen!
See Y'all Later Sackaaaaas! ;*<3

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

dagens blogg vinnarna uppe + ny omgång av dagens blogg, kika in! :)

2011-04-26 @ 22:49:14
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Yasmine

TÄVLING!



Var med och tävla om en länkning i dagens låt :D

Tipsa om en låt och du är med! :D

2011-04-27 @ 08:51:45
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0