Bilder basement


ökej jag hittade bara en bild men det kommer andra bilder sen! ;)
några låtar dom spelade;      ((absolut) inte alla)
Follow the leader - The soca boys
Umberella - Rihanna
In the club - Danny
början på popular -.-   
jag fick panik och sprang in på toaletten
när linda kom efter mig stog jag och skakade
jag slutade inte skaka förän efter typ fem minuter! :o
asså okej det blev typ bara tre låtar dom spelade
men jag kommer inte ihåg vad mer dom spelade :o
men det var massa låtar med bas iaf! ;)
sen var det några som börjadeköra breakdance
då slog dom på ett blinkande ljus så det såg jätehäftigt ut! :o :d
nu ska jag dra och göra något! ses senare idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0